dimarts, 27 d’octubre del 2009

Google Maps

El mapa amb els meus llocs favorits de castelló que hi ha més avall, l'he fet amb google maps i ara vos vaig a explicar que és el que heu de fer per crear un mapa com el meu:
Primer el que he fet ha sigut entrar en google i he obert una sessió en el meu compter. A continuació he clicat en maps i he creat un mapa, on he elegit els meus 5 llocs preferits de castelló de la Plana. Després a aquests llocs, els he afegit una petita descripció, una imatge i un enllaç a una pàgina web del lloc, on es pot trobar informació sobre aquest lloc. Finalment l'he pujaat al blog oerquè el pugueu vore tots .

Tot açò ho he fet toquetejant i probant coses en el google maps i he anat seguint les ajudes d'aquest pàgina i he aprés, entre altres coses, a local·litzar en el mapa els llocs que havia escollit (competència de Ciències Socials XD), a inserir imatges i enllaços a les fotos i a pujar tot açò al meu blog. Fin aviat.


Mostra Els meus llocs més significatius en un mapa més gran

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada