dijous, 8 d’octubre del 2009

Què he fet i què he aprés amb aquesta activitat?

Aquest any estic estudiant segon curs de la carrera magisteri de primària i una de les assignaures que tinc aquest any és "Noves tecnologies aplicades a l'educació".
En aquesta assignatura durant el curs farem una sèrie d'activitats relacionades amb les noves tecnologies i la primera activitat que havíem de desenvolupar era crear un blog i respondre a les preguntes: Què he fet i què he aprés amb aquesta activitat?. Per tant per tal de crear aquest blog he utilitzat tota la informació brindada en l'aula virtual d'aquest assignatura amb l'objectiu d'obtindre coneixements necessaris per crear aquest blog i per conèixer per a què necessite un blog i de que em serveix a mi aquesta eina informàtica. Llavors al obtindre tota aquesta informació he trobat altres blogs en els quals he pogut vore reflexat per a què serveix un blog i quina té per a mí. Així doncs, al tindre aquest blog puc compartir molta informació amb altra gent que tinga internet i per tant puc publicar coses que em pareguen interesants i a més puc entrar a altres blogs i conèixer alra gent.
Dit açò sols em queda acomiadar-me fins una altra publicació. 1 salut.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada